Mari's Yukata style


(Ribbon-CA4LA, moon brooch& pearl necklace-grandma's) 

Mari wore white YUKATA with Purple floral pattern.
Obi is Azuki-iro(Deep purple) rabbit pattern. I decorated moon brooch(it was shown on the former post here) & pearl necklace on it.  I'm happy if you notice that means ''moon rabbit'' (This is Japanese folklore story. Pretty rabbits are living on the moon. Maybe, Sailor moon is also get the first idea from the story!)
Hair Style- curled, half-updo, used a baby pink bow.
Nail- Deep purple and gritter gold.

こんばんは!今日はマリの浴衣コーディネートを詳しく紹介しますね。
選んだのは白地に紫のお花柄の浴衣で、帯は小豆色でうさぎの模様です。
その上に、先日紹介した月のブローチとパールのネックレスを付けました。(ネックレスはヘアピンでとめました。ブローチの記事はこちら)そう、帯周辺に「月のうさぎ」の意味を込めています…。月にうさぎがいるというお話が小さいころから大好きです。そして、私の永遠の憧れセーラームーンも月のうさぎ!ロマンチックですね
髪は、コテで巻いてからハーフアップにしてリボンバレッタを付けました。ネイルはダークな紫とグリッターゴールドを交互に塗っています。この日は全体的に甘くてふわふわしたイメージにしました。
次回はノリちゃんのコーディネートを紹介します!

ブログランキングに参加しています。クリックよろしくお願いいたします(モードの記事じゃなくてスミマセン!)
にほんブログ村 ファッションブログ モード系へ

Follow us on bloglovin'!
Follow Mari Nori Tokyo

CONVERSATION

0 コメント:

コメントを投稿

Back
to top