What we bought today


ベイクルーズのファミリーセールでコート2着とハット2つをゲットしました。
二人で半分こして、兼用なの!↑はカーキ色のコート。ロング丈。

のりちゃんのヘアバンドはオープニングセレモニーで買ったものだよん

We went to BAYCRW'S bargain sale and got 2 wool coats and hats!
↑Kahaki coat. Nori bought hairband at opening ceremony.



こっちはベージュのコートでファー付き。カーキよりもレディ風味。
ハットはモスグリーンと黒を買いました。たしか黒の方が高かったかな~
モスグリーンの方は1500円くらいだった気がするよ。
左はトマトレッドのリップで、右はボルドーのリップだよ。

I'm wearing moss green hat, black hat and beige coat.
Very ladylike design than the khaki one.
I'm wearing tomato red lip(Left), Bordeaux(Right) .

最後はカフェで雑誌を読みあさる・・・。
素敵なヘアスタイルにしたくて、ずーっと二人で考えてるんだよねぇ
ノリちゃんはショートにしちゃうかもだって!

そうだ!あと、このお洋服に似合う眼鏡も欲しいんだった~
わぁ大変だー笑

At a cafe- reading magazines.
We are searching perfect hairstyles which really make us comfortable, ourselves.
Nori would be shorter hair.
Ohhh and we want new glasses for the styles. ;) 

ブログランキングに参加しています。クリックお願い致します!
にほんブログ村 ファッションブログ モード系へ

CONVERSATION

1 コメント:

  1. COol hats and hair accessories! :)

    ★♡ #ChaiChenGiveaways x ROPE Accessories (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x ROPE Accessories Valentine Giveaway #ChaiChenGiveaways
    ... join this giveaway and win prizes from ROPE Accessories!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage

    返信削除

Back
to top